St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 21 november 2013

Att se på sig själv!


Ja kära vänner, ibland måste man se på sig själv med ett granskande öga. Och det får man ju helt klart göra när man ser sig själv på bilder. Visst är det lätt att vara självkritisk och hitta fel på både det ena och det andra. Men så ibland måste man faktiskt sluta leta fel och försöka vara nöjd med det man har. 
För att leta fel gör ju ingen gladare. 
Nä, det är bättre att vara lite nöjd och känna att de där extrakurvorna är lite trivsamma och den där plötsliga rynkan faktiskt sitter där av en anledning.
Jag tror det är vettigt att vara nöjd med sig själv. Åtminstone för en stund.
Helst för det mesta.
Och att sträva efter; jämt!!

Jag har precis fått bilderna från den härliga och duktiga fotografen Josefina Norman och det var som alltid roligt att se dem alla!
Bilderna du ser här togs i somras för ett samarbete mellan samtliga duktiga aktörer som du hittar namnet på under varje bild. 
Jag blev stylad, fick håret klippt och färgat, fick naglarna gjorda och en härlig spraytan. Med andra ord en riktigt härlig make-over!!
En välbehövlig pick-me-up när man som mest behövde det!!

Fotograf Josefina Norman hittar du här! Gå in och titta på hennes vackra bilder och låt dig inspireras. Och behöver du en duktig och galet mysig fotograf, ja då vet du vart du ska vända dig!!


















Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)